Wednesday 8 February 2012

Tekanan..

Hmmm...ari ni bukan la hari yang terbaik untuk aku...byk yang aku rasa hari ni...gembira..tenang..stress..terus kepada tekanan sehingga menitis airmata...korang semua ada alami apa yang aku rasa?? bila kita hadapi masalah  dan tak dapat nak kontrol semua emosi diatas..apa yang kita lakukan tak menjadi...betul tak???

Itu la yang aku rasa sekarang...kadang2 aku rasakan aku ni seorang pelakon..menjayakan watak yang diberi sebaik yang mungkin..hahahaha...ntahla..ada kala aku boleh gembira sesangat..tiba2 aku jd sedih yang teramat..emosi x stabil kan??? mungkin tekanan dari sekeliling...

Aku harap aku bole melaluinya tanpa semua emosi negatif...aku perlu kuat dalam menempuh semua yang terjadi dan bakal terjadi..dan aku berharap aku bole dapat semula kegembiraan itu...tp bila??? aku cuba..aku cuba!!!!

No comments:

Post a Comment